tirsdag den 17. november 2015

Chapter 1





Det er ret hårdt at være fri til at gøre hvad man vil. I den her verden kræver den frihed for det meste penge... Og det er hårdere at være uden job end man tror.
Det er virkelig frustrerende at ville så mange ting og ikke have mulighed for det på grund af penge. Men jeg finder en vej.
Lige nu føler jeg at mit liv er sat på pause, men jeg prøver at nyde de små ting og være sammen med min familie, venner og min kæreste. Men jeg venter ligesom på at jeg opdager meningen med det hele, og finder ud af hvad jeg vil. Det er nok det sværeste, for jeg vil så meget, men samtidig er det en rar følelse at være så nysgerrig på verden.
Mens mange omkring mig ved hvad de skal med deres liv, hvad eller hvor de skal studere, så har jeg ingen anelse. Absolut ingen.
Det er skræmmende og får mig sommetider til at græde, fordi det hele virker så uoverskueligt. MEN når jeg ikke har nogle planer eller noget jeg skal nå, så har jeg masser af tid til at finde ud af hvem jeg er, og gøre alle de ting jeg nok ikke har tid til om nogle år.
Med det sagt så er det også hårdt at være omringet af mennesker, der har styr på det hele, men jeg fandt det her quote på Tumblr, og jeg synes det er super fedt beskrevet.
For det her er mit chapter 1, og på et eller andet tidspunkt skal jeg nok få styr på det hele og være ved chapter 20.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar